Časté dotazy

Platím něco po koupi terminálu?

Ne terminál jste zakoupili a je plně váš, nemusíte za něj nic hradit.

Platím měsíční poplatky, nebo poplatky za vedení účtu?

Ne, naše služby jsou zdarma, platíte pouze poplatek za platbu kartou, který je 0,9%.

Podporují vaše terminály EET?

Ano všechny naše terminály podporují EET, avšak u terminálu, které nejsou chytré ("smart") musíte terminál propojit s mobilním telefonem s operačním systémem Android a propojit je pomocí Bluetooth. Terminály, které je potřeba pro podporu EET propojit s mobilním telefonem jsou: myPOS Mini, myPOS Mini Ice, myPOS Combo

Mohu zboží koupit jako spotřebitel?

Ne, zboží je určeno pouze pro firmy a živnostníky.

Jak dlouho trvá registrace?

Registrace trvá kolem 10 minut a zahrnuje krátký videohovor, který bohužel v momentální době není v češtině, avšak je dostupný v ostatních jazycích (Angličtina, Němčina, Ruština, ...). Poté můžete svůj účet začít používat

Je potřeba terminál abych mohl přijímat platby kartou?

Není, poskytujeme možnost implementace platební brány a v myPOS účtě je možnost posílat SMS zprávu, či email s žádostí o platbu, či provádět MO-TO platby

Je možnost reklamovat zboží?

Ano reklamaci je možné uplatnit do jednoho roku od koupě.

Co všechno je k zařízení?

Kromě zařízení dostanete ještě SIM pro bezplatné připojení terminálu po Evropské unii + Švýcarsku, MyPOS Obchodní kartu pro platby z vašeho MyPOS účtu, USB kabel a nabíječku k zařízení.

Co když již zařízení nebudu chtít, nebo nebudu moci používat?

Pokud zařízení nechcete, nebo nemůžete používat, tak se nic neděje. Nemáme žádné skryté poplatky za neaktivitu, a zařízení je jen a jen vaše, takže ho můžete bez starostí například přeprodat později.